Je bent zo sterk als je zwakste schakel. Daarom hechten we veel belang aan het transparant delen van begrijpbare kennis over de ins en outs van het digitale ecosysteem.
Een crisis ligt altijd op de loer voor een bedrijf. Dat dit ook chaos met zich meebrengt (in je organisatie en in je communicatie), hoeven we wellicht niet te benadrukken. Maar ben je zeker dat je niets over het hoofd hebt gezien?
Lees meer
Samenwerken over de teamgrenzen heen, wordt steeds belangrijker binnen bedrijven. Zeker nu meer en meer medewerkers (af en toe) van thuis uit werken, blijken traditionele methoden niet langer te volstaan en voelt men de noodzaak om de invulling ervan grondig te evalueren.
Lees meer
Kennis en expertise zit traditioneel zeer verspreid binnen een bedrijf. Toch kan het voordelig zijn om alle aanwezige informatie te bundelen.
Lees meer
Sirenes bij je thuis in de buurt horen, maar niet weten wat er gebeurd is? We zijn allemaal nieuwsgierig natuurlijk. Wel, de politie van Antwerpen helpt je ook zeer snel via Twitter, Facebook en Instagram. Blue Zoo zorgde voor de gepaste opleiding om Politie Antwerpen strategisch te versterken op sociale media.
Lees meer
Elke communicatie- en marketingmedewerker zal dit beamen: breng orde in de (crisis)chaos en maak een plan. Toch?
Lees meer