De tool | Blue Kangaroo

Een snel antwoord aan je community was nooit eerder zo gemakkelijk.

Blue Kangaroo helpt community managers en crisis managers snel het juiste antwoord te bieden op vragen vanuit de community.

Reageer snel en correct.

Kennis zit meestal verspreid binnen je bedrijf. Als community manager is het dan ook vaak (te) lang zoeken om het geschikte antwoord te vinden op een binnengelopen vraag.

Met Blue Kangaroo is deze tijdrovende opdracht verleden tijd. 

Bewaar overzicht en orde.

Voor community managers is dit de ideale tool. Of het nu gaat om veelgestelde vragen of een gevoelige kwestie: Blue Kangaroo is de tool waarin je overzichtelijk al de antwoorden klaar hebt staan. 

API-integratie

Je FAQ op je website voeden vanuit Blue Kangaroo? Geen probleem! De tool houdt bij welke cases (bijvoorbeeld vragen) het vaakst aangeklikt worden. Via de API is het mogelijk om op basis daarvan de FAQ op je website te ondersteunen en te rangschikken. Zo krijgen je klanten zowel via de rechtstreekse communicatie als via de website het snelst de info die ze zoeken.

"Als social media experts ervaarden we zelf dat een tool als Blue Kangaroo nog ontbrak. Een duidelijk overzicht, dat steeds up-to-date en toegankelijk is,
is nodig voor zuiver community management."

Kim Castro, founder.

powered by:

Kempische Steenweg 303 bus 200

3500 Hasselt

  • Facebook
  • LinkedIn

2020 Blue Kangaroo BVBA