Een snel antwoord aan je community was nooit eerder zo gemakkelijk.

Blue Kangaroo helpt community managers en crisis managers snel het juiste antwoord te bieden op vragen vanuit de community.

Reageer snel en correct.

Kennis zit meestal verspreid binnen je bedrijf. Als community manager is het dan ook vaak (te) lang zoeken om het geschikte antwoord te vinden op een binnengelopen vraag.

Met Blue Kangaroo is deze tijdrovende opdracht verleden tijd. 

Bewaar overzicht en orde.

Voor community managers is dit de ideale tool. Of het nu gaat om vaak gestelde vragen of een gevoelige kwestie: Blue Kangaroo is de tool waarin je overzichtelijk al je antwoorden klaar hebt staan. 

API-integratie

Je FAQ op je website voeden vanuit Blue Kangaroo? Ja, de tool houdt bij welke cases (bijvoorbeeld vragen) het vaakst aangeklikt worden. Via de API is het mogelijk om op basis daarvan je FAQ te ondersteunen op je website. Zo krijgen je klanten via jullie rechtstreeks communicatie én via de website het snelst de info die ze zoeken.

Sta jij alvast te springen? 

powered by:

Kempische Steenweg 303 bus 200

3500 Hasselt

  • Facebook

2020 Blue Kangaroo BVBA